La crisi de les plaçes de Formació Professional

01/10/2024

Cada any milers d'estudiants a Espanya s'enfronten a un desafiament que posa en risc les seves aspiracions professionals: l'escassetat de places a la Formació Professional (FP) pública. Aquest curs acadèmic, la situació ha assolit nivells alarmants. A Catalunya, més de 5.000 estudiants s'han quedat sense plaça, malgrat l'assignació extraordinària de 10.372 places noves per part de la Generalitat. A Madrid, la xifra és encara més impactant: gairebé 50.000 estudiants, que representen la meitat dels sol·licitants, no han obtingut una plaça a la FP pública.

Què implica aquesta situació?

La Formació Professional és una via essencial per accedir al mercat laboral, especialment en sectors clau com la indústria, la tecnologia, la salut i l'administració. Quedar-se sense plaça no només retarda els plans acadèmics, sinó que també pot limitar les oportunitats laborals futures en un mercat cada vegada més competitiu.

La solució és a les teves mans: El nostre centre de formació

Davant d'aquest panorama, els centres de formació privada es presenten com a alternativa més efectiva i ràpida per continuar amb la teva formació sense interrupcions. El nostre centre de formació es posiciona com la millor opció perquè no hagis de posposar els teus somnis ni un dia més.

Per què triar el nostre centre?

Places disponibles immediatament

Oblida't de les llistes d'espera i comença els teus estudis ara mateix.

Àmplia oferta formativa

Disposem dels cicles més demandats, com Programació i Informatica i Administració i Finances, entre d'altres.

Excel·lència acadèmica

Comptem amb un equip docent altament qualificat i amb experiència al sector.

Instal·lacions d'avantguarda

Les nostres aules estan equipades amb l'última tecnologia per garantir una formació pràctica i actualitzada.

Flexibilitat horària

Oferim horaris adaptats a les teves necessitats, incloent-hi opcions d'estudi presencial matí o tarda.

Orientació laboral personalitzada

T'acompanyem en la teva inserció al món laboral i accés a la nostra borsa d'ocupació exclusiva.

No permetis que la manca de places aturi el teu progrés.

Sabem com n'és d'important avançar en la teva formació i construir un futur sòlid. Al nostre centre, no hauràs d'esperar més per fer el següent pas a la teva carrera acadèmica i professional.

Inscriu-te ara i assegura la teva plaça!

Les places al nostre centre també són limitades i la demanda és alta. No deixis passar aquesta oportunitat única de formar-te amb els millors i garantir el teu èxit professional.

Telèfon: 604 860 006
Correu electrònic: info@woow.edu.es
Direcció: Ntra. Sra. de Montserrat 2, 43883 - Roda de Berà
Lloc web: woow.edu.es

Converteix-te en el professional que sempre has volgut ser

La situació actual no ha de ser un obstacle. Al contrari, és una oportunitat per prendre el control del teu futur i triar un camí que et porti a l'èxit. El nostre centre de formació és aquí per recolzar-te en cada pas del procés.

Contacta'ns avui mateix i descobreix com podem ajudar-te a assolir els teus objectius professionals sense més demores.

No esperis més, el moment és ara

Cada dia que passa és una oportunitat perduda. Inscriu-te avui mateix i comença a construir el futur que sempre has desitjat!