ADGG084PO - WORD. NIVELL AVANÇAT
Data del curs:
Properament
Total hores:
40 hores
Horari:
De Lunes a Viernes de 10h a 13h
Descripció del curs
Elaborar documents mitjançant laplicació ofimàtica de processador de textos; gestionar taules, gràfics, organigrames i diagrames; crear referències als documents; utilitzar documents mestres i macros; combinar correspondència; treballar amb altres aplicacions i distribuir documents des dHTML.
Coneixements adquirits
CONTINGUTS FORMATIUS:
- INSERTAR I MODIFICAR ELEMENTS EN DOCUMENTS. 1.1. Taula: Donar format a una taula complexa usant l'Autoformat de taules 1.2. Taules: Ús del menú contextual de les taules girant el text en taules, alineació de cel·les i autoajustar taules 1.3. Taules: Ús de l'opció Propietats de taula: Opcions de taula 1.4. Taules: Anidar taules i ajustar una imatge dins una taula 1.5. Taules: Convertir taula en text i viceversa 1.6. Columnes: Equilibrar la longitud de les columnes d'un document 1.7. Columnes: Inserir i ajustar imatges a les columnes 1.8. Barra d'eines Dibuix: conèixer la funció dels botons de la barra d'eines Dibuix 1.9. Objectes de dibuix: inserir una imatge (objectes de dibuix, autoformes i gràfics) en un document Word 1.10. Objecte de dibuix: Modifica els atributs 3D d'un objecte de dibuix 1.11. Objectes de dibuix: Canviar la mida d'un objecte de dibuix fent servir el ratolí 1.12. Objectes de dibuix: Modifica els atributs de color d'un objecte de dibuix 1.13. Objectes de dibuix: Inserir i afegir text a les autoformes 1.14. Gràfics: Crear gràfics a partir de dades d'un document 1.15. Gràfics: Importar dades d'una aplicació d'Excel per crear un gràfic usant la barra de eines 1.16. Gràfics: Modificar i afegir elements de gràfics a un gràfic usant el menú contextual 1.17. Organigrama: Inserir i dissenyar un organigrama 1.18. Organigrama: Modificar el format d'un organigrama 1.19. Diagrama: Crear un diagrama. Opcions que ens ofereix la barra d'eines diagrama 1.20. Diagrama: Crear un diagrama de seqüència
- TREBALL AVANÇAT AMB DOCUMENTS 2.1. Referència als documents: notes al peu i al final del document 2.2. Referència als documents: Els Marcadors 2.3. Referències als documents: Referències creuades 2.4. Referència als documents: Crear i modificar taules de contingut 2.5. Documents mestres: Crear un document mestre 2.6. Documents mestres: crear subdocuments 2.7. Documents mestres: Treballar amb un document mestre 2.8. Macros: Ús i enregistrament de macros 2.9. Macros: Inserir una macro en una barra 2.10. Macros: Executar una macro 2.11. Macros: Modificar i eliminar un macro 2.12. Formularis: Conèixer la funció de cada component de la barra eines Formularis 2.13. Formularis: Crear i modificar un formulari en un document de Word 2.14. Treballar amb documents compartits: Revisions simultànies i control de canvis 2.15. Treballar amb documents compartits: Eines de ressaltat 2.16. Treballar amb documents compartits: Comparar i combinar diversos documents 2.17. Treballar amb documents compartits: Crear diverses versions d'un document de Word 2.18. Treballar amb documents compartits: Plantilles de grup. Ubicació de fitxers 2.19. Seguretat: Protecció de documents 2.20. Seguretat: Recomanar només lectura
- GESTIÓ AVANÇADA DE DOCUMENTS 3.1. Correspondència: Crear un document principal per combinar correspondència usant la barra de menú 3.2. Correspondència: Creació de l'origen de dades 3.3. Correspondència: Ordenar registres 3.4. Correspondència: Modificar el document principal 3.5. Correspondència: Canviar origen de dades 3.6. Correspondència: Combinar les dades amb el document principal 3.7. Correspondència: Desplaçar-se i cercar registres 3.8. Correspondència: Usar dades Outlook com a origen de dades 3.9. Correspondència: Altres orígens de dades 3.10. Correspondència: Crear etiquetes 3.11. Correspondència: Crear sobres 3.12. Treballar amb dades: Vincular dades d'Excel des del porta-retalls amb format de taula Word 3.13. Treballar amb dades: Incrustar fulls de càlcul 3.14. Treballar amb dades: Modificar fulls de càlcul 3.15. Treballar amb dades: Ordenar dades d'una taula d'una manera determinada 3.16. Treballar amb dades: Realitzar càlculs en una taula amb la inserció de les fórmules adequades 3.17. Treballar amb dades. Crear fórmules en taules usant referències a cel·les 3.18. Distribuir documents des d'HTML: Crear i desar un document de Word com a pàgina web 3.19. Distribuir documents des d'HTML: incloure i modificar hipervincles 3.20. Distribuir documents des d'HTML: Convertir a HTML
Actualment les inscripcions estan tancades.
Si vols estar al corrent de quan s'obren les inscripcions, pot seguir-nos a les nostres xarxes socials o posar-te en contacte amb nosaltres prement aquí.